Vše o mé dovolené~Turecko 2015

21. srpna 2015 v 19:00 | C. |  travelling
23.7.2015
Asi ve 23hodin jsme odjížděli z Ostravy autem do Prahy.Jelo nás celkem 11,takže 3 auta.Jela jsem já,mamka a taťka,moje sestřenice,její rodiče a od sestřenky sestřenice a naši rodinní známí a jejich 2 dcery.Zastavovali jsme asi 2x na benzínce a jednou na jídlo.Já si nic na jídlo nedávala z toho důvodu,že jsem byla unavená,takže si jen rodiče dali kávu a pak jsme jeli.Po příjezdu na parkoviště jsme si vzali z aut kufry a zaměstnanci parkoviště nás odvezli na letiště Václava Havla.Zhruba ve 4:40 nám odlétalo letadlo,takže jsme byli všichni absolutně unavení.

24.7.2015
Jak jsem už psala,ve 4:40 (cca) nám letělo letadlo.Přijeli jsme na hotel nějak v 10hodin,protože jsme 2-2,5 hodin jeli do hotelu.Dostali jsme karty k našim pokojům.Výhled byl na moře a bazén,ale vybavení pokoje bylo katastrofální.Hlavně pokoj byl hrozně malý a nedalo se v něm pomalu ani chodit.Měli jsme pokoj s jednou manželskou postelí a jednou přistýlkou,která měla velikost manželské postele.Problém byl v tom,že manželská postel byla použitelná jen na jedné polovině,protože druhá byla naprosto proležená,takže jsem byla opravdu ráda,že jsme byli v pokoji pouze 3.
Na fotce vlevo vidíte jak vypadal ranní let,který proběhl mimochodem bez turbulencí a byl naprosto v pořádku.Na jídlo jsme dostali bagetu se šunkou,na přebalu bylo napsané "s pizza nářezem".Po příletu jsem si dokonce koupila jednu malou,půl litrovou vodu za 2 eura (výborný kup,kór když jsme o 10 minut později,byli seznámení s tím,že v autobuse stojí 50 centů.
A v pravo fotka,kde jsme poprvé za cestu autobusem uviděli moře.

Další dny,Vám úplně popisovat podrobně nebudu,nicméně se s Vámi podělím o dny,které mi připadají celkem dost zajimavé,avšak jejich data si nepamatuji,takže jsou jen orientační.

26.7.
Tento den jsme věnovali vodním sportům.Nejprve jsme šli na banán.Šli jsme všichni kromě mamek.Banán mě celkem zklamal,spadli jsme jenom jednou a nejeli jsme ani nějak rychle.Poté jsme šli s Nelčou a sestřenkou Tess na 'BIG FISH' což je taková super věc,která je jako vodní sedačka a je pro 4 lidi.Ta se mi líbila mnohem více než banán a hlavně jsme si na ní užili opravdu spoustu legrace.Pak jsme už šli na skútr,na kterém jsem jela s Nelou.Bylo super se projet kolem skalek,které byly daleko od břehu.

30.7.
Naši taťkové se rozhodli,že pojedeme na rafty.Hned na začátku jsem řekla ne,protože takové věci prostě nemám ráda.Nakonec to ale dopadlo tak,že jsem jela.Cesta autobusem z hotelu trvala 3hodiny,možná více.Byli jsme totiž prvním hotelem,který nastupoval do autobusu a pak jsme vždy čekali na lidi z jiných autobusů cca 5-15minut.Po příjezdu na zastávku,kde byly toalety a možnost zakoupení jídla do autobusu nastoupil instruktor,který nám nabídl obuv (půjčení za 3eura) a rukavice (za 2 eura).Boty jsme si půjčili všichni (kromě 2 taťků).Poté jsme přijeli na místo,kde nám dali vesty a helmy (nejhorší bylo hledání,protože některé helmy měli roztrhané a urvané zapínání apod.).Pak přišla jízda.První peřeje byly naprosto v pořádku,ale další byly opravdu nepříjemné.Cestou jsme asi 2x zastavovali.První zastávka byla v národním parku,kde byl vodopád,kde jste se mohli vyfotit (přísahám,že voda měla asi 15 stupňů).Další zastávka byla v místě,kde jsme mohli skákat do vody.Při skoku vás vyfotili a photoshopem přidělali krokodýla (sama vlastně nevím proč).Do vody jsem skákala já,moje sestřenka,můj taťka,její taťka,Nelča a její taťka.Voda byla celkem ledová,ale dalo se to vydržet.Nejvíc mě (a zbytek dámského osazenstva raftu) nervovalo,bylo neustálé stříkání vody,které dělaly VŠECHNY rafty,kromě našeho.Poslední kapkou byla pro mě poslední peřej,najeli jsme na ní totiž z boku,takže nás přehazovaly vlny a málem se raft převrhl.
Po příjezdu na místo,kde jsme nastupovali jsme dostali oběd.Byla na výběr rýže,špízy a těstoviny,dále nějaká zelenina a pití za poplatek.Já jsem si koupila úúúúžasné chipsy,bohužel jsem je ale v ČR nikde neviděla ,takže můžu jen doufat,že se časem tady dostanou.Po jídle nám pustili video z raftu,kde jsem se opravdu hodně nasmála,protože naše výrazy při sjíždění za to opravdu stály.

1.8.
U našeho hotelu byl Wipeout,aneb Drtivá porážka.Vstup stál cca 6 euro.Docela jsem se smála,když jsem si uvědomila,že to není vážně tak lehké jako v televizi a je to celkem fuška.Také tam byla 3 metrová věž na lezení,ze které se muselo skočit a to bylo super.Jediná věc,která nebyla na skoku super bylo to,že jsem skočila placáka přímo na lýtko,což bylo celkem nepříjemné,ale za chvíli jsem zase cupitala po překážkách.

2.8
Tento den jsme šli na padák,což bylo naprosto úžasné.Nejprve jsme dostaly s holkama vesty a jeli jsme motorovým člunem k loďce,kde jsme dostaly věci potřebné k paraglidingu.A čekali jsme,až budeme už ve vzduchu.Byl to úúúžasný zážitek,který máme i s holkama natočený (takže máme i takovou památku).Kousek od naší pláže kladly karety vajíčka,takže jsme při paraglidingu viděli karety v moři,ale i nádherné hotely v okolí a krajinu.Bylo to opravdu skvělé zakončení dovolené.

4.8
Brzy ráno jsme odjížděli z hotelu autobusem a poté čekali na letišti 2 hodiny,já si klasicky koupila Toblerone a pak i mini orea<3.Po příjezdu do Prahy jsme jeli 6 hodin autem,jelikož je totálně rozkopaná dálnice,takže "paráda".
Po příjezdu domů,totálně unavená,jsem šla pomoct s vybalováním kufrů a pak spát.
Dovolená se mi celkem líbila,akorát byl pro mě celkem hotel zklamáním (teď myslím pouze vybavení-hotel byl hodnocen 4 a půl hvězdičkami a vůbec tomu neodpovídal) nicméně jsme mohli chodit do všech hotelů,které patřili stejnému majitelovi,takže jsme z 80% byli tam.
Vše však vynahradila úžasná,dokonalá pláž,která byla naprosto čistá a moře bylo absolutně azurové.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 【Mickey】† ✡ 【Mickey】† ✡ | Web | 21. srpna 2015 v 19:36 | Reagovat

krásné fotky! :)

2 Michaela Michaela | Web | 21. srpna 2015 v 19:40 | Reagovat

Děkuju za pochvalu, vážím si toho :) Mimochodem, má rada nad zlato.. uč se už od září :D Asi ještě maturovat nebudeš ale stejně, věř mi, bude se ti to hodit, já si vždycky říkala jak budu makat už od začátku a prd, a jak jsem dopadla, učím se o prázdninách na opravnou zkoušku z maturity :D Nic příjemnýho :D Fakt. Krásný fotky, museli jste se mít úžasně :) Doufám, že se taky někdy dokčkám takové dovolené :D Akorát nevím jestli bych zvládla letět letadlem, z toho mám docela hrůzu :D

3 Beatricia Beatricia | Web | 21. srpna 2015 v 20:05 | Reagovat

Skvělá, detailní reportáž, kterou jsem pozorně s napětím četla. Obdivuji tvou odvahu na raftu i na těch atrakcích.
Důležité ale je, že moře nezklamalo a to je to, proč se tak daleko jede a všude se čeká. :-)

4 Sayushka Sayushka | Web | 21. srpna 2015 v 22:36 | Reagovat

To musela být fajn dovolená:) Je vždycky fajné jet ve více lidech a užít si více srandy a zážitků:) Mě se tenhle rok bohužel nepovedlo jet někam k moři, ale na příští rok doufám, že něco s přítelem našetříme, abysme se někam podívali (navíc já krom Dánska nikde u moře nebyla :D)

CSko 1.6 nonsteam jsem taky hrávala, když jsem byla mladší :D Ale musím říct, že už bych se k 1.6 asi nevrátila, to nové CS GO je daleko lepší už jen po grafické stránce, tak forma ranků a další věcí je tam parádní:)

Jinak to tedy bloguješ déle než já :D Já se k blogování dostala až někdy v roce 2010 :D A až do minulého roku jsem psala i celkem pravidelně, ale když se sejde škola, práce a do toho ještě trávit nějaký čas s přítelem, tak jsem na blog nějak přestala mít čas a skoro i chuť psát :D

5 Marci Marci | Web | 21. srpna 2015 v 23:16 | Reagovat

No tak to by si naše maminky mohli potřást rukama :D Ta moje taky pokud se nemůže někde "opékat", tak to pro ni neni dovolená :D

Oooo, ten ranní let bych chtěla vidět, třeba klidně bych ráda letěla v 4-5 ráno abych stihla východ sluníčka! :) Musím se zeptat.. a nebáli jste se letět do Turecka, když kolem celé země probíhají boje nebo vyskakují imigranti?

6 Sayushka Sayushka | Web | 21. srpna 2015 v 23:26 | Reagovat

Jej, no já jsem taky vcelku náročný člověk, ale naštěstí už jsem našla toho pravého :) A dálka občas nemusí být zas takovou překážkou:) O tom vím své, s přítelem jsme byli ze začátku taktéž pouze kamarádi, vzhledem k tomu, že oba pocházíme téměř z opačných koutů republiky :D Vlastně nás dělila vzdálenost nějakých 250km, ale pak jsme se jednou sešli a řekli si, že to zkusíme :) Sice jsme se první rok našeho vztahu vídali jen o víkendech a prázdninách, takže to byl takový vztah skoro víc přes Skype, ale ted už naštěstí spolu bydlíme a jsme skoro furt spolu :) Takže já jsem zastáncem toho, že když se chce tak i dálka jde ve vztahu nějak přežít:)

7 Hermione Hermione | Web | 21. srpna 2015 v 23:31 | Reagovat

Tak ten hotel mě docela mrzí, ale jinak to vypadá krásně! :)
Na ratfy i banán bych klidně šla a na wipeout stoprocentně! :D
Jinak děkuju moc:) Ty máš taky moc krásný blog:)

8 Lizzie Oliver Lizzie Oliver | Web | 22. srpna 2015 v 1:11 | Reagovat

To musela být parádní dovolená :)
Mimochodem moc hezké fotky :)

9 Hanka Hanka | Web | 22. srpna 2015 v 1:47 | Reagovat

Wow, je super že máte takové rodinné akční dovolené! Lidi většinou akorat vyvalí pupky na pláži a nic víc (např já:-D). S tím hotelem, já vždy volím hotelový řetězec který znám třeba mariott, radisson blu atp. Ale má zkušenost je že ideální je booking přes hotel a  né slevové portály jako booking, a  taky je třeba se ohradit trpělivostí, nejprve zkontrolovat pokoj a  pak, třeba jako s tou postelí, požadovat výměnu pokoje či matrace ať je pobyt příjemný. Ale o jsem se naučila až časem :-)

10 Lucy^.^ Lucy^.^ | Web | 22. srpna 2015 v 11:07 | Reagovat

Ty jsi z Ostravy? Tak to bydlíme celkem kousek od sebe! :3
Fotky jsou povedené. Tak bych hned jela! ♥

11 werangummi werangummi | Web | 22. srpna 2015 v 11:36 | Reagovat

Skvělý článek a krásné fotky. Taky jsem letos byla v Turecku a moc se mi tam líbilo, byla jsem tam už po několikáté, akorát vždy v jiném hotelu. Koukám, že jste byli celkem akční :D :-) na banánu jsem byla asi třikrát, v Turecku a v Egyptě a je pravda, že jednou to s námi jelo celkem pomalu, ale po druhé a po třetí už to nás to házelo dolů :D vodní sedačky jsme letos taky viděli a docela bych na to zkusila! :D :-) na rafty v Turecku bych šla taky, byla jsem jenom tady na Sázavě :D S tím hotelem mě to mrzí, ale zase jste si to vynahradili tím vším:) Mini Oreo jsem na letišti taky viděla a v Turecku jsem si taky kupovala výborné chipsy, které jsem tady neviděla, akorát trochu jiné:3 Je fajn, že jste si to užili:)

12 jay jay | Web | 22. srpna 2015 v 11:44 | Reagovat

ja som v turecku ešte nikdy nebola, ani ma to nejako neláka. skôr by som radšej šla do španielska alebo grécka. :D tie vodné športy museli byť super, ale mňa najviac zaujal paragliding. tento rok som bola s rodičmi v chorvátsku a nič také sme tam neskúšali, maximálne sme sa člnkovali, ale aj to stačilo, keď boli vlny. :D

13 Nikdo Nikdo | Web | 22. srpna 2015 v 15:32 | Reagovat

tak to budu ráda,když se staneš pravidelným návštěvníkem :)
mockrát děkuji za přání :)a já ty loňské s tím člověkem byla,ale všechno jednou končí že ano :/

jinak o včerejší oslavě napíšu článek buď dnes nebo zítra...a prozradím ti,že to bylo fajn,ale v 5 ráno se všechno úplně s prominutím posralo

14 boho-chic boho-chic | Web | 22. srpna 2015 v 15:43 | Reagovat

moc děkuji :) jinak krásné fotky, moc sis to musela užít..ty lays chipsy bych taky chtěla ochutnat :)

15 Cinereo Cinereo | E-mail | Web | 22. srpna 2015 v 17:48 | Reagovat

Tak Turecko vypadá z tvé strany skvěle! :) To ti přeju, takovou bezvadnou dovolenou, každej si zaslouží jednou za čas pauzu. :)

16 Angel Angel | E-mail | Web | 25. září 2015 v 0:55 | Reagovat

Docela akční dovolená, vypadá to, že jste si to opravdu užili =) Wipeout musí být naživo naprosto super.
Jinak na počet hvězdiček se člověk nemůže zase tolik spoléhat, protože to není jednotný systém a v každé zemi se tak může lišit.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.