30 day SHRED- a.k.a. pojďte do toho se mnou!

23. listopadu 2015 v 16:20 | C. |  Fitness <3
Ahoj!
Vítám Vás u dnešního nového článku, dnes Vám napíšu něco nového. Něco, k čemu jsem se rozhodla, protože chci nejhezčí Vánoční dárek, který si můžu sama sobě dát. Dárek, který nestojí žádné peníze, jenom čas a úsilí. Dárek jménem krok blíže, k vysněné postavě. Jedná se o tzv. 30 day shred. Rozhodla jsem se, že už si přestanu říkat samé "zítra" a začnu již dnes, tedy o den dřív, než jsem měla v plánu.

Na začátek- O CO SE JEDNÁ?lace
Toto je otázka, kterou si možná položí několik z mých pravidelných čtenářů. 30 day shred, je soubor 3 videií, kterými se máte řidit po dobu 30 dnů. Každé video trvá zhruba 30 minut. Videa jsou rozděleny na 3 levely. Každý level cvičíte 10 dní, levely jsou uspořádané samozřejmě podle náročnosti cviků. V každém z videí, Vás bude provázet Jillian Michaels. Jillian Michaels dělá cardio, promíchané s posilováním, což je prý nejefektivnější cesta k zhubnutí, za tak rychlou dobu (30 dní).

Co na cvičení budu potřebovat?lace
Na cvičení budeme potřebovat pouze nějakou podložku, činky (nejlépe 1kg, může být víc, ale samozřejmě i méně) a nejlépe i odhodlání a čas!
fitness image



Kde videa najdete?lace
Videa jsou na youtube.com kromě 3ho levelu (mám pocit), ten můžete ale najít kdekoliv jinde na internetu pomocí zadání do google-> 30 day shred level 3.

Mé zkušenosti?lace
Co se týče tohoto, já do 30day shred jdu již po 2. Jednou jsem byla v polovině a co se nestalo? Šikovná C. si zvrtla (mimochodem den před příjmačkami, na které jsem kvůli mé nohy, málem došla pozdě) kotník.

Co je nejtěžší? lace
Co je opravdu nejtěžší, je začátek. Asi nejhorší to je první dny, kdy opravdu necítíte celé tělo (no vlastně spíš cítítě až moc) a nemůžete pomalu bolestí ani chodit.
jillian michaels and quotes image
abs, exercise, and fitness image
Mé doporučení?lace
Co se týče mě, doporučuji Vám ať si přeměříte ruce, nohy a břicho. Pak výsledky pěkně porovnáte a uvidíte, jak moc jste s výsledkem spokojeni.

Strava?lace
Je samozřejmě dobré jídelníček, alespoň trochu upravit. Nejlépe nahrazovat mastné, tučné, nezdravé věci, zdravými, přírodními, apod. Co však rozhodně nedoporučuji, je vynechávání jídla jako takového (obědy, snídaně, večeře) za vidinou velkého rozdílu. To vám akorát přihorší!
abs, day, and healthy eating image

Tak co, jdete do toho se mnou?

Vaše C.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 STITCHES. STITCHES. | Web | 23. listopadu 2015 v 16:36 | Reagovat

Tohle jsem zkoušela milionkrát, ale nikdy jsem to nedokončila. Ne, že bych to nezvládala, ale už mě to zkrátka unavovalo, cvičit 10 dní to stejný.
Ale přeju ti, ať se tobě daří :).

2 STITCHES. STITCHES. | Web | 23. listopadu 2015 v 16:37 | Reagovat

[1]: ale přemýšlím nad tím, že bych do toho šla znova :D.

3 Beatricia Beatricia | Web | 23. listopadu 2015 v 17:15 | Reagovat

Přeji ti úspěch s tímto cvičebním režimem. Opravdu je důležitá vytrvalost a odhodlání. Čas se vždycky najde. :-)

4 zora zora | Web | 23. listopadu 2015 v 17:36 | Reagovat

ah to vypadá fakt dobře! rozhodně po tomhle programu kouknu, třeba se do něj i zapojím!

5 Lucka Lucka | E-mail | Web | 23. listopadu 2015 v 19:47 | Reagovat

To se mi moc líbí, ale já jsem vážně děsně líná. Asi nad tím budu ještě chvilku uvažovat, než se k tomu dokopu. :-) Ale hezky jsi to popsala, líbí se mi ta vlastní zkušenost, že to fakt funguje. :-)

6 flow flow | Web | 24. listopadu 2015 v 6:57 | Reagovat

Já teda nejdu, cvičím něco jiného, ale tobě držím palce ať se ti těch 30 dnů vydaří a nenech se odradit neúspěchem!:)

7 Ellí Ellí | Web | 24. listopadu 2015 v 14:33 | Reagovat

Tak to držím palce, já bych na to určitě neměla výdrž a po pár dnech to zabalila - znám se! :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama